طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

قصه من و طاها

برگشتیم... ورود به ده ماهگی

1393/6/28 3:38
نویسنده : مامان طاها
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم.بالاخره دوشنبه ۲۴ شهریور برگشتیم خونه.دقیقا سر نه ماهگی تمامت.خوب بود و خوش گذشت.چون دیدارها تازه شد.

اتفاقات مهم این مدت : توی هشت ماه و بیست و شش روزگیت یعنی بیست شهریور پنجشنبه؛ سومین دندونت یا همون دندون جلویی از بال جونه زد و اومد بیرون.دیروز هم چهارشنبه ۲۷ شهریور توی نه ماه و سه روزگیت خودت دوبار تنهایی از روی زمین بلند شدی.امروز هم برای اولین بار یک قدم تنهایی برداشتی.صبح بردمت چکاپ نه ماهگی.همه چیز خوب بود.بعدش هم چهل دقیقه گذاشتمت پیش مادر جونت تا تنهایی کنارش عادت کنی.چون من از اول مهر باید برم سر کار و تنها می مونی.برای شروع خوب بود چون غریبی نمیکردی.مادر جون هم خیلی دوستت داره و حواسش بهت هست.یکم خیالم راحت شد.حالا فقط مونده جابجایی خونه.چون داریم اسباب کشی میکنیم و از امشب شروع کردیم...

الان ساعت سه صبحه جمعه بیست و نه شهریور ؛ توی نه ماه و چهار روزگی رفتی.

قدت   75.            وزنت  10 کیلو.         دور سر   46 سانتیمتر

 

طاها جونم جا نداشت خونه دایی گذاشتیمش توی سبد...(8 ماه و 19 روز   93/6/13)

 

 

ببینید چقدر مودبه... اصلا شیطنت بلد نیست.. (هشت ماه و 23 روز  93/6/17 )

 

این چیه خاله ؟ اضافه هست؟

 

خودش خود به خود افتاد...

 

 

اولین باریه که اینقدر بستنی خوردی.خیلی دوست داشتی... (هشت ماه و 28 روز 93/6/22 )

 

هدیه دایی جون و خاله جون و چیزایی که خودم خریدم واست ...

 

این هم عکس لحظه ایه که دوبار بدون کمک ایستادی... (9 ماه و سه روز  93/6/27)

پسندها (1)

نظرات (9)

عاطفه مامان ستیا
28 شهریور 93 15:09
سلام عزیزم بالاخره اومدیییییییییی...دلمون تنگ شده بودخدارو شکر که خوش گذشت زودتر عکسای طاها جونو بذار دیگه دلمون تنگ شده
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله عاطفه مهربون که همیشه به یادمونی و بهمون سر میزنی.الان با گوشیم میام پست میزارم و نظرها رو تایید میکنم.سرعتش پایینه.شرمنده که بهت سر نمیزنم.در اولین فرصت میام به وب ستیا جونی.از طرفم ببوسش.
ر-ش
29 شهریور 93 8:58
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده تورختخواب مخمل آبی خوابیده دیروز مامان رفته بازار اونو خریده قشنگ تر از عروسکم هیچکس ندیده عروسک من چشماتو وا کن وقتی که شب شد اونوقت لالا کن
fatima
29 شهریور 93 11:40
سلام عزیزم کوچولوی خیلی نازی داری به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....
مامان طاها
پاسخ
سلام. مرسی .ایشالله اینترنتم راه بده حتما میام
ر-ش
30 شهریور 93 7:48
به یاد من باش که من همواره به تو هستم.(بقره/152)
سودابه
31 شهریور 93 12:33
عزیزم دلم واست تنگیده
مامان طاها
پاسخ
اخییییییییییییییییییی
مقداد
31 شهریور 93 15:43
ناراحت شدي ؟از چي
مامان طاها
پاسخ
از چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانيه نيكا
31 شهریور 93 20:03
Salam azizam, elahi man ghorbone in pesmale khoshgel beraaaaaaaam Mashala taha joni kheili zerange, gol pesariro az tarafe man koli bebosesh va bechelonesh Rasti 9 mahegi taha joni mabarak ishala 9999999999999999999 mahegish
مامان طاها
پاسخ
سلام.مرسی خاله چشات خوشگل میببینه.شما هم نیکا جونمون روببوس از طرفمون
ر-ش
2 مهر 93 7:58
آغاز فصل حساسیت، عطسه، آویزانی دماغ یادآوری وحشت از شروع درس و مشق، آنفولانزا، پنی‌سیلین خاطراتی که باید فراموش شود و نمی‌شود، فکر، خیال و هزاران پدیده‌ی قشنگ دیگر مبارک باد !
ر-ش
2 مهر 93 7:59
فصل باد و برگ فصل رنگ و رنگ و رنگارنگ فصل مشق و مشق عشق و عشق انار فصل باز باران با ترانه فصل شیدایی و مهر و مهرگان فصل یلدا و چله پائیز پادشاه فصول بر همه مبارک باد !
مامان طاها
پاسخ
مرسی مادرجون