طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

قصه من و طاها

چکاپ هفت ماه و پنج روزگی

1393/4/30 23:32
نویسنده : مامان طاها
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر.دیروز 93/4/29 واسه بردمت بهداشت.آخه هفت ماهگی نبردمت واسه اندازه گیری قد و وزن.

وزنت : 9/150    قدت :71     دور سر: 45

وزنت پایین اومده نمیدونم چرا؟یا وزنه شون ایراد داره یا بخاطر کم غذایی و تحرک زیادته.توی راه هم یه کار خرابی کردی که مونده بودم چکار کنمشاکی.آخه راه برگشت هم نداشتم و نزدیک بهداشت بودم.توی مرکز هم نی نی های زیادی بودند اما بیشتر از همه شما گریه میکردی.ازم میپرسیدند گرسنه هست؟ من هم با افتخار میگفتم نه میترسهخندونک.آخه چرا عشقم؟؟؟!!!!!!!تو راه هم واست یه شلوارک خریدم.شب قبلش هم یه چندتایی واست اسباب بازی گرفتم که عکساش هست.

دوستت دارم.بغلبوس

 

 

 

اینجا اسباب بازیها رو به خط کرده بودم ازشون عکس بگیرم که یه دست کوچولو از غیب اومد و یکی از اسباب بازیها رو بردقه قههقه قهه...

 

 

اون دست تو بود مامانیخندهخندهخندهشیطانشیطان...

 

 

پسندها (8)

نظرات (10)

مامی آرتین
31 تیر 93 13:45
ای جانم...خاله جون دیگه داری مث آرتین شلوغ میشی ها.میبوسمت.
مامان طاها
پاسخ
آرتین جونم که ماهه
ارلا خانوم
31 تیر 93 14:29
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس شیرینم
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله ارلا
عاطفه مامان ستیا
31 تیر 93 16:37
ای به قربون اون دستای تپلی عسل طلا دستت مامانی درد نکنه با این اسباب بازیای قشنگ
مامان طاها
پاسخ
خدا نکنه خاله عاطفه جون.بوس واسه خاله جون و ستیا جون.
ر-ش
1 مرداد 93 8:02
گریه نکن عزیز جون بچه خوب و مهربون گریه کنی چشای تو پف میکنه میاد جلو قرمز و بد ادا میشه یه کمی تا به تا میشه بجای گریه خنده کن صورت خود تابنده کن
مامان طاها
پاسخ
چه شعر قشنگیاین شعرهای قشنگ رو از کجا میاری مامان مهربون؟!!!
مامان عليرضا
1 مرداد 93 16:30
مامانی بابت وزنش نگران نباش توی این برهه ی سنی طبیعی هست البته نه خیلیش. چه اسباب بازی های قشنگی.چه شلوارک خوشگلی مامانی برات خریده مبارکت باشه عزیزم
مامان طاها
پاسخ
مرسی عزیزم بابت لطفت
مامانی رادین
1 مرداد 93 21:34
قربون کلوچه خودم بووووووووس اسباب بازی های جدید مبارک باشه
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله جون
مقداد
3 مرداد 93 19:14
جیگرتو دایی جون
مامان طاها
پاسخ
جیگر خودتو دایی جون
سودابه
4 مرداد 93 17:46
طاها جونم چقدر ناز شده دارم میام که حسابی از اون صورت نازت ماچ بگیرم
مامان طاها
پاسخ
بفرمایید ما منتظریم.
مامانی اریان
6 مرداد 93 17:32
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک
مامان طاها
پاسخ
مرسی مامانی گلبر شما هم مبارک
مامان مهربان
19 مرداد 93 1:34
ای جانم نگاش کن چه ناز خوابیده، گل پسره نازم
مامان طاها
پاسخ
مرسی منم میبوسمتون