طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

قصه من و طاها

اولین تلاشهای آقا طاها برای نشستن

1393/3/21 16:57
نویسنده : مامان طاها
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلممحبت. امروز باز هم یه چیز جدید یاد گرفتیجشن.توی پنج ماه و 27 روزگیت (چهارشنبه 93/3/21 )، به شیوه ی خودت نشستیجشن.قبلا میتونستی مدتی رو وقتی خودم درستت میکردم نشسته بمونی  اما امروز از چهار دست و پا خودت برگشتی و نشستی . فکر کنم کار سختی بود چون خیلی گریه کردی...خسته.

1...

 

2...

 

3...

 

4...

 

5...

 

6...

 

طفلکی پاش هم گیر کرده بود...

 

خسته شدی پسرم!!!بوس

 

پسندها (7)

نظرات (14)

عاطفه مامان ستیا
21 خرداد 93 23:00
عزیز دلممممممممقربون اون چهره مظلوم و معصومت خاله جونچه جالب هم از اون لحظه عکس گرفتیا شکار لحظه ها بوده
مامان طاها
پاسخ
خدا نکنه خاله جون. دوربین رو واسه همین چیزا همیشه دم دستم دارم.
مامان آرشیدا
22 خرداد 93 11:10
مامانیداری عکس میگیری؟؟؟؟؟برو بچه رو نجات بده ای وای
مامان طاها
پاسخ
مامان آرشیدا جون بزار بچه مــــــــــــــرد بار بیاد!
مامان آرشیدا
22 خرداد 93 11:11
عسلم ببین از خستگی چطوری خوابیده فندق بامزهبیام بخورمش
مامان بردیا
22 خرداد 93 14:19
خسته نباشی عزیزم. ارزش این همه تلاش رو داشته اولین جهشهات به سمت مستقل شدن
ارلا جون
22 خرداد 93 21:22
قربونش بررممممممم مرد خونه است دیگه عزیزم ببوسش از طرفم
مامان طاها
پاسخ
خدانکنه خاله طاها هم بوس آبدار میفرسته.
سودابه
24 خرداد 93 16:10
چقدر ناز خوابیده، شش ماهگیش مبارك
مامان طاها
پاسخ
مرسی .
مامانی رادین
25 خرداد 93 16:29
عزیز دلم چه تلاشی میکنه مامانی برو کمکش پاهای کوچولوش درد نگیره شیرینم چقدر خوشگل خوابیده کلوچه خاله بوووووس
مامان طاها
پاسخ
چشات خوشگل میبینه خاله
ارلا جون
25 خرداد 93 16:45
سلام گلم خوبی
مامان طاها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ابوالفضل كوچولو
27 خرداد 93 14:38
سلام واي چه نازه فداش شم خدانگه داره براتون .....ختنه هم كردين؟من الان پسرم سه ماهشه نميدونم ختنه كنم يانه؟
مامان طاها
پاسخ
مرسی.بله چهار ماهه بود ختنه کردیمش.هرچی کوچکتر باشه بهتره.حتما زودتر ختنه اش کنید.
مامانی اریان
28 خرداد 93 12:30
سلام مامانه خوش سلیقه چقد وبلاگو مرتب درست کردین خوشم اومد چه پسر توپول موپولی راستی خواهر شوهر منم گرگان هستن خوشحالم که طاها جونم هم سن و ساله اریانه منه با کمال میل حتماااااا خانومی لینکتون کردم
مامان طاها
پاسخ
سلام .شما لطف دارید.. چه جالب پس اینورا فامیل دارید.منم باافتخار لینکتون کردم.
مامان سپهر كوچولو
29 خرداد 93 9:21
عزيـــــــــزم چه تلاشي ميكنه اي جانم پاش گير كرده ، ولي خيلي زود ياد گرفته بشينه آفرين
مامان مهربان
30 خرداد 93 20:11
ای جااااااااااااااااااااااااااااانمممممممممممممممم گل پسرییییییییییییییی، ماشاالله خدا حفظش کنه بووووووووووووووووسسس
مامان طاها
پاسخ
مرسی به ما سرزدی.بــــــــــــــــــــوس
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 6:05
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مامان دلنیا
7 تیر 93 17:17
خسته نباشی کوچلو. مامانی از طرف من کلی ماچش کنین
مامان طاها
پاسخ
از طرف طاها هم بوس