طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

قصه من و طاها

شروع غذا خوردن

1393/3/13 19:50
نویسنده : مامان طاها
557 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز دوشنبه 93/3/12 من و بابایی بردیمت پیش دکتر شیروانی.می خواستم وضعیتت رو بدونم که چطوریه. اول که وارد مطب شدیم هر کسی نگات میکرد و بهت می خندید زود غریبی می کردی و لب و لوچه ات آویزون میشد و آماده گریه می شدیغمگین.بخاطر همین دیگه هیچکس جرات نمی کرد نگات کنه. اما بعد از مدتی یخت آب شد و شروع کردی به آواز خوندن. وقتی دکتر تو رو دید طبق معمول بهم گفت که وزنت زیاده و بایست قطره آهن بخوری.غذا رو هم میتونی شروع کنی.من هم خیلی ذوق کردم که دیگه غذاخور داری میشی.برگشت رفتیم خونه مادرجون تا واست فرنی درست کنه.مادرجون هم گفت به روی چشم. مادرجون یه صندل خوشگل هم واست خریده بود که پوشیدم پات دیدم واست بزرگه.دیدی مامانی همه منتظر بزرگ شدنت اند گلم.فرنی هم آماده شد .گفتم الان همشو می خوری .اما متاسفانه خیلی خوشت نیومد و همون اول دست زدی توی کاسه تا همشو بریزی.بعدش هم ختم شد به گریه و نق و نوق.امروز هم بدتر از دیروز.یعنی غذاخوردن اینقدر سخته؟!!! منتظر اون روزیم که قاشق رو بگیری تو دستت و واسه غذا خوردن عجله داشتی باشی.

اولین غذات نوش جونت خوشگلم... بوسمحبت

                       

این چی بود من خوردم مامان؟

 

مامان بگیر وگرنه میرزمش...

 

بازم؟!!! دیشب گفتم نمیخوام...

 

قاشق رو برعکس گرفتی طاها جون...

 

اینقدر غذا خوردن درد داره ؟!!!

 

یک راه واسه پرت کردن حواس(حداقل اینجوری یک قاشق خوردی)...

 

مثل اینکه خیلی مهمه...

 

بی خیال شو پسرم...

 

مامان من خوابم میاد...

 

من خوابم میاد برو دیگه...

 

دیدی خوابیدم...

 

مادرجون دستت درد نکنه...

پسندها (7)

نظرات (16)

مامانِ بهار
13 خرداد 93 22:09
ای جاااااااانم چه پسملی خوشگلی داری خدا حفظش کنه عزیزممممممم
مامان طاها
پاسخ
مرسی
عاطفه مامان ستیا
14 خرداد 93 11:12
ای جانم چقدر عکسای طاها جونم ناز بودنمخصوصا عکسی که جلوش قاشقه و داره گریه میکنه عزیزممممممممغذا هم غصه نخور درست میشه ایشالا
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله.ایشالله زودتر غذاخور بشه
مامانی رادین
14 خرداد 93 21:20
ای جونم طاهای گلم غذا بخور بزار بزرگ بشی مرد بشی رادین منم از اول انقدر سر غذا منو اذیت کرد تا از شیر گرفتم خوب شد ایشالا طاها تو غذا خوردن مثل رادین نباشه .نوع غذا رو عوض کن سرلاک بده یا لعاب برنج موفق باشی
مامان طاها
پاسخ
مرسی خالهسه روزه کار طاهاجون گریه شده.فکر کنم باید سرلاک بدم
مامان دلنیا
15 خرداد 93 13:18
ای جونم .فدات بشم. نوش جونت طاها جونی
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله
مامانه ملیکا
15 خرداد 93 15:16
اولین هوادار شما شدم عزیزم
مامان طاها
پاسخ
مرسی
زهرا مامان ایلیا جون
15 خرداد 93 21:39
گلم بدو خصوصی
ارلا جون
16 خرداد 93 23:16
ای جونم پسمل نااااااااااااااز خدا حفظش کنه
ارلا جون
16 خرداد 93 23:17
خصوصی
ارلا جون
17 خرداد 93 9:28
اره برتون خصوصی گذاشته بودم
مامان طاها
پاسخ
عزیزم پس کو؟!!!
مقداد
18 خرداد 93 7:37
غذا خوردن خععععععععععععععععلیی سخته خیلی ، دایی جون
مامان آرشیدا
18 خرداد 93 11:29
اولین به به خوردنت مبارک گل پسرم
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله
عاطفه مامان ستیا
18 خرداد 93 16:43
سلام مامان طاها جونکاملا درکت میکنم عزیزمهر بچه ای یه جوریه نمیدونم شاید ستیا از طاها جون سازگارتر بوده باشه اما در کل ستیا هم جزو دسته بچه های ناسازگار بوده...همین الانم قطره هاشو در حالیه دو تا دستشوگرفتم میریزم تو حلقش نزدیکتر بریزم که همه رو تف میکنهتازه ستیا کولیک هم داشت که دیگه وضع رو بدتر میکرد تا همین چند ماه پیش چیزی به نام خواب شب برای من معنی نداشت چون تا صبح گریه میکرد یا بهتره بگم جیغ میکشید ولی خب خدارو شکر اون روزا گذشت و الان خیلی بهتره ...نگران غذا خوردنشم نباش هر چی بزرگتر بشه بهتر میشه..اصلا حرص نخور وزن طاها جون خیلیم خوبه تازه هرچی بچه ها لاغرتر بشن بهتره در آینده کمتر اذیت میشن مهم اینه که سالمه خدا رو شکر
مامان طاها
پاسخ
مرسی عاطفه جونی از بابت این که درکم کردیاین همه ماله عروس گلم.
مامان سارا
19 خرداد 93 2:08
سلام اگه باغذا خوردن مشکل داری غذا را عوض کن به جای فرنی حریره بادام بده یا اینکه مزه دار کن غذا را منم برای غذا خوردن رادین کلی درد سر داشتم بزرگ که بشه بهتر میشه توی عکسات خیلی با مزه شدی طاها خوشگله
مامان طاها
پاسخ
مرسی
مامان فاطمه
28 خرداد 93 0:35
بفرماييد خصوصي
سحرمامی آرتین
28 خرداد 93 9:43
وای وای وای عکساشم مث خودش خوشجل ونانازه. مامانی چرایه ماسرنمیزنی؟؟؟
مامان طاها
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی .مامانی نمیدونم چرا وبتو نمیتونم ببینم.اصلا باز نمیکنه.هر بار میام همینه.
آجی محدثه
28 خرداد 93 12:41
سلام واااای چه نازه خدا حفظش کنه ...لینک شدین ...لینک یادتون نره
مامان طاها
پاسخ
سلام .مرسی.شما هم لینک شدی آجی