طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

قصه من و طاها

آقا طاها داماد می شود

1393/2/4 0:49
نویسنده : مامان طاها
729 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اولین غلتت وقتی بابایی اومد خونه تصمیم گرفتیم زودتر ختنه ات کنیم متفکر. وقتی بابایی رفت بیرون بعد از مدتی زنگ زد و گفت فردا از دکتر وقت گرفتم خوبه ؟ من هم که همیشه این پیشنهاد رو می دادم یه دفعه ای غافلگیر شدم و با ترس و لرز گفتم باشه تعجب استرس.دیروز سه شنبه (93/2/2 ) ساعت پنج غروب به مطب دکتر روشنی رفتیم . تا ساعت شش دیگه همه چی تموم شده بود و اومده بودیم خونه . مادرجون، پدرجون و عمه زهرا واسه کمکمون اومده بودند که دستشون درد نکنه ماچماچماچ. خیلی گریه کردی عزیزم و ما بخاطر گریه هات خیلی دلمون شکست و ناراحت شدیم دل شکسته ناراحتمخصوصا پدرجون که نمی تونست تو اتاق بمونه و رفت بیرون . اما چاره ای نبود . بایست تحمل می کردی.بیشتر گریه ات واسه این بود که پات بسته بود و تو عادت نداری توی محدودیت قرار بگیری.  کوچولوتر هم بودی نمیزاشتی قنداقت کنم.هر چقدر هم شربتهای خواب اور بهت دادیم روت تاثیر نداشت.خدا رو شکر تا آخر شب دردت خیلی کم شد و تا صبح خوابیدی.امروز صبح هم پوشکت کردم و مثل روزهای قبل شروع کردی به شیطنت و جیغ زدن .فقط باید حواسم باشه نزارم چند روز غلت بزنی وروجک...

امروز چند بار حرف (د) رو تکرار کردیماچ

دامادیت مبارک خوشگم. ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی...

 

آقا طاها قبل از دامادی...

 

آقا طاها توی مطب دکتر روشنی...

 

طاها دومادددددد شد مبارکه...تشویقماچ

پسندها (3)

نظرات (14)

مامان بردیا
4 اردیبهشت 93 8:14
عزیزممممم چقدر بامزه بود عکسات. مبارک باشه.تجربه درد ناکیه اما به قول مامان جون چاره ای نیست. همیشه شاد و سالم باشی کوچولو
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله
مامان سپهر كوچولو
4 اردیبهشت 93 9:09
مباركههههههههه خوشگلم
مامان طاها
پاسخ
مرسی مامانی
عاطفه مامان ستیا
4 اردیبهشت 93 20:48
وااااااااااااای آآآآآآآآآآآآآخییییییییییدلم ریش شد ای بگردم خاله چقدر مظلوم شده بودی قربونت برممبارکت باشه عزیز من
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله
مامان رادینی
5 اردیبهشت 93 16:01
ای جونم مبارک باشه عزیزم خیلی سخته ولی همون روز اول بده بعدش راحت میشی گلم ..به ما سر بزنید خوشحال میشیم
مامان طاها
پاسخ
مرسی مامانی
سودابه
6 اردیبهشت 93 7:24
مبارك باشه گلم
مامان طاها
پاسخ
مرسی زندایی
مقداد
6 اردیبهشت 93 8:00
خیلی مردی
مامان سارا
6 اردیبهشت 93 17:59
مبارک باشه عزیزم خیلی با مزه ای
مامان طاها
پاسخ
مرسی
sevda
8 اردیبهشت 93 8:12
مبارکــــه
مامان سهند و سپهر
9 اردیبهشت 93 8:11
سلام عزیزم مبارک باشه قدم نو رسیده براتون و ختنه اش هم مبارک ایشالا سلامتی سال به سال براش جشن های خوب خوب بگیری ممنون از لینک من هم شما رو لینک کردم دوست خوبم
مامان طاها
پاسخ
مرسی مامانی
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 11:51
مبارکه عزیزم . ای جونم .چه عکسای بامزه ای.
مامان طاها
پاسخ
مرسی
باران
20 اردیبهشت 93 20:35
ایشاالله یه زن خوب هم گیرش بیاد
مامان طاها
پاسخ
مرسی
مامان امیرصدرا
24 اردیبهشت 93 21:28
سلام مبارک باشه چرا زودتر به فکر نیفتادی هر چه کوچکتر هستند بهترو گریه نمیکنند خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامان طاها
پاسخ
.مرسی سرزدی.حتما میام
مامان آرشیدا
30 اردیبهشت 93 9:39
وای چه پسر شیرین و بامزه ای داری خدا ایشاله حفظش کنه خیلی نازه قربونش برم
مامان دانیال-ویانا
11 خرداد 93 16:38
ای جون دلم الهی من فدات بشم ماشالا چقدر ناز و بامزه ای خدا حفظت کنه برای مامان و بابات الهی بمیرم ختنه شدی دوستت دارم طاهای نازم ممنون که بهمون سر زدی بووووووووووووس
مامان طاها
پاسخ
خدا نکنه خالهخواهش میکنم