طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

قصه من و طاها

دوباره عمه شدم (مخصوص کوثر جون و مهرسا جون)

1394/4/18 11:31
نویسنده : مامان طاها
2,276 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک میگم .جشنجشنجشنجشن

به خودم ، پدر و مادرم ، آبجیم مخصوصا به داداشا و زنداداشام تبریک میگم. جشن یه فرشته کوچولویه دیگه به خانواده مون اضافه شدجشن.فرشته کوچولویه قبلی که نشد واسش پست بزارم کوثر نازمونه بوسکه دخترمون عجول بود و تویه شش ماهگی بدنیا اومدبوس.قرار بود ده تیر بدنیا بیاد و چهار روز از دختر عموش بزرگتر بشه.اما صبرش تموم شد و یکشنبه 30 فروردین قدم های کوچولوشو رو زمین گذاشتجشن. طاها هم خیلی اذیتش کرد و یه بار پاشو خون آوردخطا.اما الان عکسشو تو گوشی ببینه بهش میگه کوکه (یعنی کوثر) و بوسش میکنهبوس.

دومین فرشته کوچولومون مهرسا جونه که چهارده تیر یکشنبه بدنیا اومد بوسو ما رو دوباره خوشحال کردجشن.هنوز ندیدیمش اما مشتاق دیدارشمبوس.

کوثر جون و مهرسا جون خیلی دوستتون دارمبوس.خوش اومدید . امیدوارم هزاران سال زیر سایه پدر و مادر گلتون سالم و سلامت و شاد زندگی کنیدمحبت.بووووووووووووووووووووووووووووووسبوس


 

کوثر کوچولو...

 

مهرسا کوچولو...

 

عمه فداشون بشه...

 

اینم عکس از اولین روزهای تولد وروجکهای خونه ما... خدا حفظتون کنه

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان دلنیا
18 تیر 94 11:44
عزیزم مبارکههههههههههههههههههههه زنده باشن ایشالله من که هنوز عمه نشدم یه عالمه بوس واسه این نی نی های خوشمل وطاها گل پسر خودمون
مامان طاها
پاسخ
ممنونم مامان دلنیا جون.امیدوارم زودتر تو هم عمه بشی.یه عالمه بوس هم از طرف ما واسه شما و دلنیا جون
مقداد
23 تیر 94 7:36
مرسي عمه جون كوكه هم شمارو از راه دور مي بوسه
مامان طاها
پاسخ
فداش بشم من