طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

قصه من و طاها

یک سال و پنج ماه و بیست و پنج روزگی

1394/3/18 11:51
نویسنده : مامان طاها
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست میخوام خبرهای تصویری بزارم...

سفر به روستای کنداب

 

سفر به روستای رادکان


 

تولد من و فوت کردن شمع توسط تو

 

جنگل

 

خرید من

 

هدیه پدرجون...

 

سوغاتیه مادرجون از کربلا

خرید مادرجون

 

1

2

 

3

 

4

 

تولد بابایی

 

عضو جدید خانواده کوثر کوچولویه ناز...

 

وروجکهایه خونه مامانم...

 

خوابیدن هایه یه هویی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 2:06
سلام مامان طاها منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
مامان طاها
پاسخ
ممنونم.در اولین فرصت میام.
مقداد
2 تیر 94 7:15
ايشالا هر سه تاشون بزرگ بشن و آينده خوبي داشته باشن
مامان طاها
پاسخ
ان شاء الله دایی جون.مرسی
فرزانه
18 تیر 94 11:30
سلام مامان مهربون من میتونم از عکسای کوچولوی نازت یه کلیپ خوشگل درست کنم هزینه اش هم فقط 5 تومنه نمونه هم دارم تو وبلاگم راههای ارتباطی تلگرام واتساپ پیامک یا از طریق ایمیل 09187059389وfebrahimi193@gmail.com منتظرتونم یه آلبوم میشه براش به عنوان یادگاری اول کارو تحویل بگیرید بعد مبلغش رو واریز کنید