طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

قصه من و طاها

تولد یک سالگیت

1393/9/24 11:22
نویسنده : مامان طاها
847 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تولدت مبارک.پارسال این موقع ها بود که حدود ساعت نه بدنیا اومده بودی و من توی این لحظه ها با وجود تمام سختیهاش منتظر دیدنت بودم و تقریبا توی این دقایق دیده بودمت.یادم نمیره .هیچ وقت.حتی حرف اون پرستار رو که میگفت ببینش شبیه باباشه.یا هیجان و شادی خاله جونو که وقتی چشمام باز نمیشد با شنیدن صداش آروم میشدم. و دلسوزیها و مهربونی مادرجون که هم از دیدنت خوشحال بود و هم نگران من .سرما خورده هم بود و فقط بخاطر اینکه تو مریض نشی کل روز رو ماسک میزد.حدودا هم ساعت دو یا سه که عمه زهرا و عمو رضا و مادر جون و خاله عالمه به دیدنمون اومدند.خیلیا از همون لحظه های اول زنگ زدند و تبریک گفتند مثل دایی جونها و زندایی جونها و عمو جون.و خیلیهای دیگه که یادم نیست. برای من مهترین ،بهترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم تویی. طاها جونم دیشب واست یه جشن کوچولو گرفتیم.تمام این مدت بخاطر دیشب و امروز هیجان زده بود.خدا رو شکر که همه چیز خوب پیش رفت.فقط جایی دایی ها و زندایی ها ، خاله هدی و مخصوصا داداش ایلیا خیلی خیلی خالی بود.داداش ایلیا واسه اینکه نمیتونست بیاد تولدت  کلی گریه کرد.طفلی چون راهش دور بود و مدرسه داشت نتونست بیاد.

خدا رو شکر با داشتن تو هیچ نقص و کمبودی بچشمم نمیاد و الان بیشتر از همیشه احساس خوشبختی میکنم.تو باشی کنارم همه چیز خوبه. ایشالله هزار سال زنده باشی.خیلی دوستت دارم.جشنبوسمحبتجشن

عکسهایه سالی که گذشت...

 

اولین عکسی که خونه اومدی و ازت خاله هدی گرفت... دو روزگی...

 

پسندها (3)

نظرات (10)

سودابه
24 آذر 93 11:55
تولدت مبارك گلم، ایشاله 120 ساله بشی. ایشاله جشن دامادی آقا طاها
مامان طاها
پاسخ
مرسی زندایی جونم.
مامانی رادین
24 آذر 93 12:48
هورااااااااااااااااااا طاها کلوچه من یک ساله شد .تولدت مبارک باشه عزیزم امیدوارم 10000000000 ساله بشی و سایه بابا و مامان مهربونت همیشه بالاسرت باشه
مامان طاها
پاسخ
مرسی
مامانی رادین
24 آذر 93 12:53
مامانی تولدت گلت مبارک باشه ایشالا جشن عروسی و فارغ التحصیلی شو بگیری و بزرگ شدنش و ببینی
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله جون.رادین ناز رو ببوس
مامان منصوره
24 آذر 93 20:25
تولدت مبارک طاها گلی
مامان طاها
پاسخ
مرسی.ممنون که اومدی
مامان عليرضا
24 آذر 93 23:24
سلام عزیز دلم تولدن مبارک.ایشالا جشن 120 سالگیت رو در کنار نوه و نتیجه هات بگیری گلم.
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله.شما لطف دارید
پسرک مو ابریشمی
26 آذر 93 10:27
ان شاالله همیشه شاد و سالم و عاقبت بخیر باشه. زیر سایه بابا و مامان و بزرگترهاش...
مامان طاها
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون
مامان مینای آرتین
26 آذر 93 11:42
تولدت مبارک طاهاجووووووووووووون
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله
مقداد
29 آذر 93 7:08
تولد مبارك باشه دايي جووون ببخشيد ما نبوديم
مامان طاها
پاسخ
مرسی دایی جون.جاتون خیلی خالی بود
خاله هدی
12 دی 93 1:08
خاله جون فدات شم که داری مرد میشی واسه خودت تولدت مبارک جیگرمی
مامان طاها
پاسخ
مرسی خاله جونم.
سمیرا
23 دی 93 1:33
خدا حفظش کنه وبلاگت قشنگ بود منم واسه پسرم یه وبلگ درست کردم البته با تاخیر! الان آبتینم 5 ماهشه خوشحال میشم سر بزنی...
مامان طاها
پاسخ
سلام.مرسی که اومدی.حتما میام