طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

قصه من و طاها

تولدت مبارک

1393/1/24 14:26
نویسنده : مامان طاها
488 بازدید
اشتراک گذاری

 شب قبل از تولد طاها کوچولو براش یک عالمه آرزو های خوب داشتم. با تمام این آرزوهای خوب کوچولوی من صبح یکشنبه 92/9/24 ساعت 9 و30 دقیقه بدنیا اومد . بابایی ،مادرجونش و خاله هدی هم بودند.همه منتظر اومدنش بودند.بعد از اینکه به هوش اومدم خیلی سعی می کردم چشمام زودتر باز بشه تا عسلم رو ببینم. اولین بار که دیدمش خیلی واضح نبود اما به نظرم خیلی شبیه باباییش بود.دوست داشتم بغلش کنم اما نمیتونستم. از ته دل خوشحال بودم که کوچولوی من سالم و سلامت بدنیا اومد.همه هم از دیدنش ذوق زده شدند.بالاخره فرداش اومدیم خونه تا توی خونه جدیدمون زندگی سه تایی رو تجربه کنیم.روزهای قشنگی بود. خیلیها واسه کمکمون اومده بودند که دستشون درد نکنه مثل مادرجونهاش،پدر جون، خاله هدی ، عمه زهرا، خاله عالمه و ... .

 وزن تولدت : 3/200 کیلو

قدت :57 سانت

کوچولوی خوشگل من خوش اومدی به خونه...

 

 

طاها کوچولوی یک روزه در بیمارستان...

 

طاها کوچولو توی اولین روزهای اومدن به خونه ...

 

طاها جونی پنج روزه در اولین شب یلدا ...

 

ایشالله 200 ساله بشی عزیزم...

پسندها (1)

نظرات (1)

ارلا جون
9 اردیبهشت 93 21:26
سلام مرسی دوست من بابت حضورتون توی وبم با افتخار فراوان لینکتون کردممممممممممممممممممممم
مامان طاها
پاسخ
مرسی عزیزم